- Med ny strategi klar i 2018 fikk Hertz satt et tempo i organisasjonen som ingen andre aktører i Norge hadde. Strategiarbeidet og målene vi hadde satt oss gjorde at vi kunne justere kursen da pandemien stengte Norge og ruste oss for en ny markedssituasjon. Hele organisasjonen har klart å ta imot økningen i markedet og vi har doblet omsetningen på tre år – som er helt utrolig.
Tilgangen på kompetanse og innsikt som vi ikke har i organisasjonen, har Fandler Brodin & Partners klart å tilføre organisasjonen. Det har vært helt uvurderlig fra vår side og en svært medvirkende faktor til vår utvikling i Hertz Norge de siste syv-åtte årene.
Nancy har ført oss gjennom en strategiprosess og strukturert oppfølging.
For oss har det vært veldig viktig å ha støtten til gjennomføring slik at vi har kommet frem til våre mål med prosessene.
De siste tre årene har vi i Hertz Norge doblet vår omsetning. Det må jeg si at jeg i min lange Hertz-karriere absolutt ikke trodde var mulig.
Trygve Simonsen
Daglig leder
Hertz Norge